By Nature goes Malawi - Reisverslagen van Marije Langstraat - WaarBenJij.nu By Nature goes Malawi - Reisverslagen van Marije Langstraat - WaarBenJij.nu

By Nature goes Malawi

Van februari 2013 tot februari 2014 zal ik voor VSO in Nsanje (Malawi) aan het werk zijn. Hier ga ik, samen met de lokale overheid, een plan opstellen om de gevolgen van klimaatverandering (mislukte oogsten, ontbossing etc.) in Nsanje te beperken en deze implementeren in het lokale beleid.

Dit dagboek zal een persoonlijk verhaal zijn van mijn leventje in Nsanje. Meer informatie is te vinden op mijn site: www.bynatureadvies.nl

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2014

En toen was het einde daar

21 Februari 2014

Bananen, avocado's en feest

14 Februari 2014

De laatste sentimentele lootjes

23 Januari 2014

Stinkende verveling

05 Januari 2014

Vakantie, afpersing en ducttape
Marije

Van februari 2013 tot februari 2014 werk ik voor de organisatie VSO in Nsanje, zuid Malawi. Hier ga ik, samen met de lokale overheid, een plan opstellen om de gevolgen van klimaatverandering te beperken en dit implementeren in het lokale beleid. Op deze site hou ik een persoonlijk dagboek bij van mijn leventje daar. Kijk ook op mijn site: www.bynatureadvies.nl

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 45522

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 02 Februari 2014

By Nature goes Malawi

Landen bezocht: