Het begin! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marije Langstraat - WaarBenJij.nu Het begin! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marije Langstraat - WaarBenJij.nu

Het begin!

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

08 Januari 2013 | Nederland, Rotterdam

En hier is hij dan! Mijn persoonlijke dagboek van mijn avontuur in Malawi! Op deze site zal ik alle (persoonlijke) verhalen, belevenissen, foto's en video's plaatsen. Mijn up's en downs, de dagelijkse gang van zaken, bijzonderheden van Malawi en natuurlijk ook wat ik bereikt heb (of niet :-s). Heb je geen zin in al dat persoonlijke gedoe (het g-woord :-P), op mijn By Nature site (www.bynatureadvies.nl) zal ik ook up-dates plaatsen, maar dan meer op het werk gericht.

Ik zal proberen met enige regelmaat een blog te plaatsen, maar helaas ben ik momenteel niet op de hoogte met de kwaliteit van het internet in Nsanje. Daar zal ik pas achter komen als ik daar ter plaatse ben en het eens uit ga proberen.

Op het moment wordt mij regelmatig gevraagd wat mijn adres in Malawi wordt. Het antwoord daarop is: geen idee, daar kom ik waarschijnlijk achter als ik voor mijn huis sta ;-). Als ik al een eigen postadres heb, want ik had al begrepen dat de meeste post gewoon naar het postkantoor van Nsanje gestuurd wordt en iedereen het daar gewoon op komt halen.... Maar goed, wat ik wilde zeggen. Wees niet bang, als ik mijn contact gegevens weet zal ik deze echt wel doorgeven!!

Overigens is deze hele site op eigen rekening. Alle meningen, blogs etc. zijn mijn eigen mening en niet die van VSO (vindt VSO fijn als ik dit er even bij vermeld ;-)).

Ik hoop dat jullie deze blog volgen, reacties plaatsen (echt doen, schijnt mij er echt door heen te gaan helpen als ik het moeilijk heb!!) en mijn verhalen ook nog eens leuk gaan vinden.

Groetjes Marije

ps: Mocht je deze blog niet willen ontvangen (of heb ik je niet direct toegevoegd), en het lukt je niet om jezelf af of aan te melden, geef dan even een gil, dan pas ik het aan. (Ik heb eigenlijk een hele lijst uit mijn mailbestand gekopieerd en daar een beetje de goede adressen uit proberen te filteren, maar het kan dus zijn dat ik er per ongeluk 1 te veel of te weinig uit weggelaten heb ;-) )

  • 08 Januari 2013 - 10:11

    Theike:

    Hou vol in Rotterdam Marije! Nog maar een paar weken! Je kan het! :p

  • 08 Januari 2013 - 10:16

    Marije Langstraat:

    Dank je Theike, ik heb het ook echt heeeel zwaar nu hoor :-P

  • 08 Januari 2013 - 10:45

    Maarten:

    weet je al hoe het canyoningen daar is ??

  • 08 Januari 2013 - 14:06

    Marije Langstraat:

    Eeeh, ik denk gewoon niet Maarten... Wel leuke bergtochten en mtb-en!!

  • 08 Januari 2013 - 14:29

    Stefan [3FM Luisteraar]:

    Ik hoorde je zojuist bij 3FM! Meteen even op de site gekeken en doorgeklikt naar je blog-pagina.
    Heel veel succes in Malawi!

  • 08 Januari 2013 - 14:34

    Marije Langstraat:

    Tof!! Dank je Stefan!!

  • 03 Februari 2013 - 13:14

    Peer:

    Hoi Marije,

    kwam je visitekaartje naast mijn computer tegen en dat was aanleiding om je site en blog te bekijken. Ziet er strak en professioneel uit. Gezien je eerste reactie si het nog maar de vraag hoe je daar in Afrika mee uit de voeten kan. Maar zoals je al zei er is altijd een oplossing als je maar out of the box kan denken en werken. Ik ben heel benieuwd naar je belevenissen. Heb ook contact met Baukelien Vogelaar van Projectbureau Rotterdam die net als jij het avontuur heeft gezocht maar dan in Zuid India. Krijg zo beelden van de hele wereld zonder dat ik, schijthaas, daar naar toe hoef. Zal af en toe zekr eens kijken en zonodig een ruggesteuntje zijn. Veel succes en ik zie wel hoe snel de Afrikanen je aan een verbinding met ons kunnen helpen. Peer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Van februari 2013 tot februari 2014 werk ik voor de organisatie VSO in Nsanje, zuid Malawi. Hier ga ik, samen met de lokale overheid, een plan opstellen om de gevolgen van klimaatverandering te beperken en dit implementeren in het lokale beleid. Op deze site hou ik een persoonlijk dagboek bij van mijn leventje daar. Kijk ook op mijn site: www.bynatureadvies.nl

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 551
Totaal aantal bezoekers 45523

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 02 Februari 2014

By Nature goes Malawi

Landen bezocht: